Informacija apie užsakymo būseną visada su jumis!

Nebereikės spėlioti, kur šiuo metu yra jums pristatomas krovinys, arba kada galite tikėtis jį gauti! Suteikiame jums įrankį, su kuriuo galėsite bet kada ir bet kur patikrinti, kur šiuo metu yra automobilis su jūsų užsakytais ROCKWOOL gaminiais.

Automobiliui su kroviniu artėjant prie iškrovimo vietos jums apie tai bus pranešta SMS žinute ir (arba) el. paštu (likus 50 minučių iki atvykimo).

Tais atvejais, kai dėl kelyje susidariusios situacijos pristatymas gali vėluoti daugiau negu 1 val., jums bus atsiųstas pranešimas.

Po to, kai automobilis bus iškrautas paskirties vietoje, gausite pristatymo patvirtinimą su tiksliai nurodyta automobilio iškrovimo vieta.

Svarbiausi privalumai, kuriuos „Track & Trace“ suteikia ROCKWOOL prekybos atstovams:

  • galimybė sekti automobilį su pristatomu kroviniu realiuoju laiku
  • galimybė persiųsti sekimo nuorodą suinteresuotiems asmenims, kad galėtų tikrinti automobilio buvimo vietą be papildomo autorizavimo
  • pranešimas apie netrukus atvykstantį automobilį su kroviniu, siunčiamas el. paštu ir į jūsų telefoną (likus 50 min, iki atvykimo)
  • pranešimas apie vėlavimą, generuojamas realiuoju laiku
  • krovinio pristatymo patvirtinimas, siunčiamas iš karto, kai krovinys pristatomas užsakovui ir gavėjui

Norite pakeisti kontaktinius duomenis?

Jeigu norite pakeisti el. pašto adresą arba telefono numerį, kuriuo siųsime pranešimus apie užsakymą, prašome užpildyti formą įrašant galiojantį el. pašto adresą ar telefono

Dažniausiai užduodami klausimai

Platinimas

Negavau automobilio sekimo nuorodos. Ar mano užsakymas vykdomas?

Dėl techninių priežasčių, deja, ne visus pristatymus galima sekti. Patariame tikrinti savo užsakymo būseną internetinėje parduotuvėje E-Shop, kurioje galėsite matyti, kaip vykdomas jūsų užsakymas. Jei turite daugiau klausimų, prašome skambinti arba rašyti į klientų aptarnavimo skyrių telefono numeriu +370 5 210 4562 arba baltic.order@rockwool.com.

Ką daryti, jei gavau nuorodą el. paštu, tačiau paspaudęs ją nematau, kur yra automobilis, arba jo buvimo vieta žemėlapyje neatnaujinama?

Jei paspaudus užsakymo sekimo nuorodą nematyti, kur yra automobilis, gali būti, kad nėra prieigos prie mobiliojo ryšio tinklo ir sistema laikinai negali nustatyti automobilio buvimo vietos.

Patariame tikrinti savo užsakymo būseną internetinėje parduotuvėje, kurioje galėsite matyti, kaip vykdomas jūsų užsakymas, ir gauti vairuotojo telefono numerį.

Jei turite daugiau klausimų, prašome skambinti į klientų aptarnavimo skyrių.

Ką daryti, jei nenoriu gauti pranešimų arba noriu, kad jie būtų siunčiami kitu el. pašto adresu / telefono numeriu?

Sistemoje „Track & Trace“ galime lanksčiai valdyti pranešimų siuntimą ir jums paprašius išjungti šią paslaugą arba laisvai keisti adresatus. Kreipkitės į mus užpildydami formą, kurią rasite užsakymo sekimo puslapyje.

Ką reiškia būsena „Vėluojantis”?

Būsena „Vėluojantis” reiškia, kad yra rizika, jog jūsų užsakytas krovinys nebus pristatytas per nurodytą laiką. Prašome kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių. Pagal patvirtinimo numerį patikrinsime galutinį jūsų krovinio pristatymo terminą. Klientų aptarnavimo skyriaus kontaktinius duomenis rasite kontaktų puslapyje.

Pranešime, kurį gavau, nurodytas ekspedijavimo padalinio telefono numeris. Kaip susisiekti su vairuotoju?

Patariame tikrinti savo užsakymo būseną internetinėje parduotuvėje. Šioje platformoje, be kita ko, galima sužinoti vairuotojo telefono numerį.
Jeigu dar neturite prisijungimo vardo ir slaptažodžio, prašom užpildyti formą internetinės parduotuvės puslapyje.